torsdag, august 19, 2004

Godt nyt
Jeg er blevet onkel! Tidligt mandag morgen fødte Margit en datter. Næsten 2 uger over tiden, men nej hvor er hun sød. Og så skal hun hedde Astrid.
Der sker i det hele taget meget for tiden - vi har ferie, men løber stærkt for at få alting klar til at vi overtager vores nye hus. Oveni hatten fik vi en overraskelse tirsdag, idet vores arbejdsplads, Mærsk Data, blev solgt til IBM. Når handlen som forventet bliver godkendt af konkurrencemyndighederne er vi ikke længere A.P. Møller-ansatte, men IBM ansatte. Det skal nok blive godt, men for mig er det lidt vemodigt ikke længere at skulle arbejde under stjernen. Det er nok svært at forstå for folk der ikke er "lyseblå", men ånden indenfor koncernen er noget særligt, som jeg ikke tror man finder andre steder. Det bliver spændende at arbejde for IBM, men jeg tror der går lidt tid inden jeg vænner mig helt til tanken. Man glemmer jo ikke "barndomsklubben" i det øjeblik en ny trøje trækkes over hovedet.

Ingen kommentarer: